pistonhead.blogg.se

2014-03-02
12:25:32

2 mars

Nu börjar vi piggna till något så jag ska ge er storyn från inatt. 

Agge skulle va kvar på krogen en stund till så Jag och Hedlund va på väg hem själva när de plötsligt hoppade fram 2 thailändare. De tog inte många sekunder innan de började veva med armarna. Självklart försvarade vi oss och slog tillbaka. Men för dom räckte de inte med knytnävar så den ena smög och hämtade en glasflaska och drog rätt i huvudet på mig. 
Jag deckade och då blev dom 2 mot Hedlund. 
När jag vaknade hade dom fått ner honom till marken och sparkade och slog. Jag reste mig och började gå mot dom samtidigt kom de en taxi och stannade, så dom slutade slå och Hedlund lyckades ta sig upp. Sen tog vi en taxi till sjukhuset. 
Både jag och Hedlund fick sy i huvudet och är allmänt blåslagna men vi mår fint ändå. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: